18 Şubat 2011 Cuma

canlı canlı burberry

   21 Şubat akşamı Londra Moda Haftası çerçevesinde Kensington Gardens’da düzenlenecek olan Burberry Prorsum 2011 Sonbahar-Kış defilesi, 150 ülkede canlı olarak yayınlanacakmış. Bence bugune kadar oldugu gıbı ,bu burbery defılesıde cok ses getırıcek.Londranın en cok zıyaret edılen meydanlarından bırı olan Piccadilly'e 32 metrelik dev ekran yerleştirilecek ve burdan da canlı olarak yayınlanıcak.aynı anda sızde eger bu defıleyi canlı canlı izlemek ıstersenız 21 Şubat Pazartesi saat 18:00 de aşşağıdaki adresten canlı olarak izleyebılirsınız.

http://www.modaturkiye.co/burberrylive/ 



1.resımde modelın elındekı yeşil renklı canta 329.0 tl,deri ceket 898 tl


2.resımdekı turuncu canta 425 tl ve işlemeli çanta maalesef satıştan son anda çekilmiş..)=

1 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim çok beğendim,
    Seni izlemeye aldım hemen, bana da beklerim:)))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil