20 Şubat 2011 Pazar

Olivia Wilde...

Uzun zamandır tarzını ve özellikle vucunda uygun kıyafet secımını begendıgım bırısyıdı Olivia Wilde.
Benim favorim,hatta bloguma Olivia Wilde la ılgılı yazı yazmak ıstememe sebep olan kostum bu.Bırısı bana zümrüt yeşili,mor ve lacivert karışımlı bı tulumdan bahsetseydı "sacmalama" derdım.ama yapmışlar ve olmuş..(=


Bu yılkı golden globe ödül törenınde gıydgı çikolata kahvesi eibise Marchesa,  ayakkabıları ise Christian Louboutin!!


Bu  elbise herkesin sık olmak adına bırbırnden abartılı elbısler gıydgı bı gecede şık ve sade olmak adına bence yapılabılıcek en ıyı tercıh!




 Brioni marka etek..

 Armaninin gecesinde gıydgı bu kostum özel tasarım bır armani..



bu
2009 ylında emmy ödül törenınde giydiği bu elbise Marchesa marka.




Bu elbisenin markası ise Gucci..

1 yorum: